Alt det praktiske og det med småt
Betaling
· Depositum skal indbetales senest 14 dage efter reservation.
· Indbetalingsdatoen for den resterende leje vil fremgå af lejekontrakten, og skal indbetales på Dalby Forsamligshus bankkonto 2377 762570582.
Afbestilling
· Ved afbestilling senere end 30 dage før udlejning inddrages depositum til dækning af mistet leje.
Rengøring og oprydning
· Den obligatoriske rengøring i Dalby Forsamlingshus er dækket af lejen og består af støvsugning, gulvvask og rengøring af toiletter.
· Lejer står selv for al oprydning – opvask – rengøring af køleskabe, ovne, kaffemaskiner og opvaskemaskine - sammenpakning af aftørrede borde og stole – fejning af gulve og bortskaffelse af affald. Tjekliste udleveres ved udlejning.
· Depositum tilbagebetales efter at rengøringspersonalet har gennemgået huset og tjeklisten – dog senest 14 dage efter udlejning.
Dette skal du også vide
· Nøgleudlevering aftales nærmere med vores ”kontakt udlejnings person” – efter modtagelse af din beskæftigelses mail.
· Rygning er kun tilladt i gårdhaven.
· Vi udlejer kun til personer over 18 år.
· Klude, viskestykker, sække, stanniol og doggy bags tager i selv med.
· Duge, musikanlæg samt scene kan lejes.
· Beskadigelse af inventar skal oplyses ved nøgleaflevering og erstatningsbeløb fratrækkes depositummet.
· Dalby Forsamlingshus fralægger sig ethvert ansvar for personale ansat af lejer.
· Døre og vinduer skal være lukket efter kl. 22 for at undgå gener for naboerne til forsamlingshuset.
· Rygning er kun tilladt i gårdhaven.
· Vi har brandslukningsudstyr i lokalerne.
· Som udgangspunkt betragtes den indgåede lejeaftale som et lukket arrangement. Såfremt der afholdes et åbent arrangement SKAL lejer ansøge om lejlighedsbevilling hos politiet.
·